• Kiinteistökehitys
15.10.2020

Tutkimalla tavoitteisiin

  • asiakas

  • asiakastyytyväisyys

  • kiinteistökehitys

Tyytyväiset asiakkaat ovat tavoitteemme, siksi haluamme vastaanottaa niin moitteet kuin myönteisetkin palautteet. Pitkäjänteisenä kiinteistöjen omistajana ja kehittäjänä haluamme olla ammattimainen, suoraselkäinen, osaava ja aikaansaava kumppani. Tätä edellytämme myös kaikilta yhteistyökumppaneiltamme, jotka toimivat yhteistyössä asiakkaidemme kanssa.

Kuuntelemme ja kyselemme asiakkailtamme heidän toiveitaan ja tarpeitaan, mikä auttaa meitä ymmärtämään heitä paremmin. Kun asiakastyytyväisyyttä mitataan systemaattisesti, pystymme reagoimaan proaktiivisesti ja nopeasti sieltä nouseviin kehitysasioihin. Tuloksia tarkastellaan ja jalkautetaan joko omalle tiimille tai yhteistyökumppaneille ja asiakkaisiin ollaan tarpeen tullen yhteydessä. Pienemmät ongelmat pystymme korjaamaan nopeasti, suurempiin teemme selkeän suunnitelman toimenpiteistä asian ratkaisemiseksi. Jatkuva seuranta asiakastyytyväisyydessä auttaa meitä luonnollisesti seuraamaan toimenpiteidemme vaikuttavuutta.

Asiakkaidemme menestys ja viihtyvyys ovat meille tärkeitä asioihin, joihin haluamme omalta osaltamme vaikuttaa ja olla tukemassa. Asiakkaille lähetetyistä kyselyistä on olennaista ymmärtää, mitä asiakkaamme arvostavat, mitkä asiat sujuvat hyvin ja mitkä puolestaan kaipaavat kehittämistä. Haluamme myös aktiivisesti viestiä kehitysasioista asiakkaillemme, jotta he tietävät, että vastaaminen kannattaa, ja palautteilla on oikeasti vaikutusta.

Olemme kiitollisia kaikille asiakkaillemme siitä, että he ovat luottaneet meihin ja käyttäneet palvelujamme. Haluamme olla luottamuksen arvoisia jatkossakin, sillä tyytyväiset asiakkaat edesauttavat meitä rakentamaan pitkäaikaisia asiakkuuksia.

Kimmo Alaharju

Kiinteistöjohtaja

eQ